Przekleństwa po niemiecku (tylko dla dorosłych) sty20

Newsletter i RSS

Aby otrzymywać powiadomienia
o nowych wpisach, wpisz swój e-mail:
lub wybierz inny sposób subskrypcji:
Facebook Twitter RSS

Tagi

Powiązane wpisy

Przekleństwa po niemiecku (tylko dla dorosłych)


Wiecie co? Skandal! W sieci trudno o jakieś sensowne zestawienie niemieckich przekleństw i wulgaryzmów z tłumaczeniem na polski. A przecież to też język. I to żywy, taki najżywszy z żywych ;) Mi zdarza się przeklinać i wcale tego nie ukrywam, oczywiście są pewne granice i nie zawsze należy czy też nie zawsze można przeklinać, ale jak można, to czemu miałbym nie skorzystać ;)

Jak już wspominałem, w sieci nie ma listy, która by mnie zadowoliła, więc postanowiłem stworzyć własną i podzielić się nią ze światem. Nie będę dzielić wulgaryzmów na lżejsze i cięższe, spiszę wszystko jak leci, nawet nie będzie alfabetycznie. Może czasem dam jakiś nagłówek z quasi-kategorią, ale raczej będzie spontan. Uwaga, możecie zapomnieć o cenzurze!

Fangen wir mal an!

der Arsch – dupa, tyłek
Küss meinen Arsch! – Pocałuj mnie w dupę.
Fick dich! – Pierdol się! / Pieprz się!
Hau ab! – Spierdalaj!
Zieh Leine! – Spadaj! / Spierdalaj!
Verpiss dich! – Odpierdol się! / Spierdalaj!
Leck mich! – Pocałuj mnie!
die Scheiße – gówno
Was für’n Scheiß!? – Ale kwas! dosł. Co za gówno!?
die Fresse – gęba, ryj
Halt die Fresse! – Zamknij gębę!
die Schnauze – morda
Schnauze! – Morda! / Zamknij się!
Du Arschkriecher! – Ty dupowłazie/lizusie!

I jak? Nie za ostro? W sumie mi to egal, jadę dalej! Teraz może kilka słów o kobietach…

Sie ist ein geiles Stück! – Niezła z niej sztuka/dupa!
Sie ist eine geile Pussy/Muschi! – Niezła z niej cipka/dupa!
Sie hat scharfe Beine. – Ona ma niezłe, zgrabne nogi.
die Schlampe – dziwka, szmata, kurwa
die Nutte – jw.
die Hure – jw.
das Flittchen – jw.
die Fotze – pizda
doofe Kuh – głupia krowa
die Hexe – wiedźma
die Muschi – cipka
die Titten/die Möpse -cycki
Bitch – dziwka (z ang.)
die Breitarschantilope – szczupła kobieta z wielką dupą

Żeby płeć piękna nie czuła się poszkodowana, to przygotowałem też coś o facetach…

das Arschloch – dupek
Du Arschloch! – Ty dupku!
der Schwanz – penis, kutas
die Eier, der Sack – jaja
der Scheißkerl – dupek, gnojek, zasraniec
der Penner – lump
der Wichser – ciul, onanista
der Hurensohn – skurwysyn

Połączenie jednej i drugiej płci skutkuje nieraz zbliżeniem, tutaj też będzie o czym pisać :)

bumsen – pieprzyć się z kimś
ficken – jw.
poppen – dymać, ciupciać
Gestern haben wir gebumst/gefickt/gepoppt. – Wczoraj pieprzyliśmy się.

Takie znaczenie (pieprzyć się) ma też czasownik nageln, trafiłem na niego kiedyś w książce „Crazy” (autor Benjamin Lebert). Polecam przy okazji ;)

jemandem einen blasen – robić komuś loda, laskę
Sie bläst mir einen. – Ona robi mi laskę.
der Blowjob – laska (z ang.)
Sie gibt ihm einen Blowjob. – Ona robi mu laskę.

Na samopoczucie (raczej to złe) też jest sporo określeń, oczywiście mam na myśli te „ładniejsze”.

scheißen/kacken/würsteln – srać
schiffen – sikać
dönern – pierdzieć
Furzgranate werfen – jw.
kotzen/abgallen – rzygać, wymiotować
Ich kotz(e) gleich! – Zaraz się porzygam!

Na deser jeszcze kilka innych, przyjemnych zwrotów…

Du erzählst nur Scheiße! – Pierdolisz!
Erzähl keinen Scheiß! – Nie pierdol!
Deine Mudda! – Chyba twoja stara! / Takie rzeczy opowiadaj matce!
Ich gebe keinen Fick darauf! – Pierdolę to!
Scheiß drauf! – Pierdol to! / Olej to!

Ich scheiße drauf und gehe jetzt shoppen! Bis bald!

Foto: dreamstime.com